Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Focus 10
Forum OOBE > Park im. Roberta Monroe > Jestem początkujący
KitKat
Hej,

Zainteresował mnie temat "Focus 10" czyli stan w którym ciało śpi, a umysł normalnie funkcjonuje. Przeczytałem o tym w książce "Dalekie podróże" Roberta A. Monroe. Dla zupełnie niewtajemniczonych zalecam przeczytanie 2 rozdziału "Hemi-Sync", a dla przykładu opisano sytuację, w której badany podczas tego stanu porozumiewał się za pomocą mikrofonu i słuchawek, a ciało spoczywało w tym czasie. Ktoś wie jak takowy stan osiągnąć? To musi być naprawdę fascynujące jak wszystkie dotąd inne stany, których wcześniej nie doświadczaliśmy.

Pozdro,
KitKat
set.h
Bardzo przyjemne uczucia płynące od bezwładnego ciała. Ale w największe zdziwienie wpadałem słysząc swoje chrapanie :D. Tego się nie da wytrzymać.
KitKat
Aha... a jak osiągnąć ten stan? Wiem, że są płytki do tego. Może mi ktoś polecić jakąś specjalną dzięki której można Focus 10 osiągnąć? Najlepiej Roberta A. Monroe. Mam po prostu duże zaufanie do Niego. ;-)
szuwar
CYTAT
Bardzo przyjemne uczucia płynące od bezwładnego ciała. Ale w największe zdziwienie wpadałem słysząc swoje chrapanie :D. Tego się nie da wytrzymać.

Ja swojego chrapania nie słyszę, ale za to słyszę wszystkie dzwięki napływające z zewnątrz. A o chrapaniu wiem od osób trzecich :P
KitKat
Hehe... można się dowiedzieć nieco o sobie w takim układzie. A to jak wejść w ten stan? I jakbym chciał pomóc sobie muzyką, czy jakimiś dźwiękami to jakiej płytki Roberta Monroe użyć?
r_m
The Gateway Experience - Wave I:Intro Focus 10
KitKat
Mmmm... :-) Oki! A czy da się osiągnąć bez muzyki ten stan? Jak to zrobić? A przy dźwiękach z Wave I to jak mam się zachowywać? W sensie... co mam robić i tak dalej?

Pozdro,
KitKat
r_m