Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dziwne Hipnagogi?
Forum OOBE > Park im. Roberta Monroe > Jestem początkujący
isabel
Od jakiegoś czasu przydarza mi się dziwna rzecz - gdy zasypiam, wydaje mi się (albo nie wydaje?), że coś mówię, czasem nawet śmieję się, ale kompletnie nie mam nad tym kontroli. Nie wiem co mówię, nie rozumiem tego, ale to dzieje się samoistnie. Czasem dochodzi wrażenie ruchu, mam świadomość, że coś się dzieje wtedy i dużo wysiłku muszę włożyć, żeby się przebudzić, gdy już całkowicie odzyskam świadomość kompletnie nie wiem, czy to przed chwilą zdarzyło się na prawdę, czy było snem. Zdarza mi się to kilka razy w tygodniu i jest dość dziwne, czuję się odrealniona i zdezorientowana, dodatkowo silne poczucie strachu i czyjejś obecności.

Sytuacja z dziś:
Spałam z mamą, w pewnym momencie mówiłam coś niezrozumiale, chciałam dotknąć mamy, żeby mnie obudziła, ale nie mogłam, w końcu się obudziłam, mama w tym samym momencie; Potem długo nie mogłam zasnąć, bałam się. Mama rano mówiła, że całą noc miała dziwne wrażenia, że widziała czyjąś postać w pokoju (?)

Wydaje mi się, że mogą to być hipnagogi, ale kiedyś coś takiego nie zdarzało mi się, a ostatnio coraz częściej, może spotkaliście się z czymś takim? Nie jest to przyjemne, często budzę się w nocy i przez to nie mogę dalej zasnąć.
.
Czucie czyjejś obecności jest związane z paraliżem przysennym. A co do mówienia przez sen, to wiem że niektórzy nawet piosenki śpiewają :D Na płytkim śnie, czy w hipnagogach można słyszeć różne rozmowy, muzykę jakby odbierało się stację radiową. Wtedy także łatwiej się wysławia, słowa same wypływają, szkoda tylko, że trudno jest je zapamiętać.
aumakumma
za mało koncentracji,proponuję świadomy oddech do 16 razy
isabel
CYTAT(aumakumma @ 11.01.2016 - 03:30) *
za mało koncentracji,proponuję świadomy oddech do 16 razy