Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Witam Wszystkich
Forum OOBE > Park im. Roberta Monroe > Jestem początkujący
nobodyman
Witam wszystkich i cieszę się że znalazłem to forum.
O OOBE dowiedziałem się kilka dni temu, przypadkiem bo szukałem czegoś o świadomych snach. Jak zobaczylem opis wychodzenia z ciała to odrazu sobie przypomniałem pewne przypadki z dzieciństwa.pierwszy jaki pamiętam miałem w wieku około 7 lat,sasypialem sobie w pokoju gdzie siedziała cała moja rodzina, zasnąłem i widze coś jakby chmury oświetlone zachodem słońca,i nagle uczucie spadania z dużej wysokości i się budzę.
drugi przypadek byl jakis rok temu miałem serie snów w których za karzdym razem latalem po dosc realnystycznym miescie, chodź byłem świadomy że to sen nie mogłem nic w nim zmieniać. Mieliscie podobne rzypadki? jesli tak to oposcie je w komentarzach.
ps. Sory za jakiekolwiek bledy ale na telefonie trudno sie pisze dlugie teksty
MadziaKK
Hej, :)

Ja tez mialam takie sny. I jeszcze mam, chociaz zaluje ze juz w nich nie latam ;) Ale za to robie cos innego. Duzo jest tekstu juz na forum, ale szczegolnie polecam temat jestem poczatkujacy.

Duzo opisow jest w notatnikach, tych starych i nie odswiezanych rowniez.

I nie denerwuj sie jak zalozysz jakis temat i ktos zejdzie w nim na tematy troche inne... ;]

Pozdrawiam :)
Luu
Również raz mogę kreować we śnie, np. znaczy latać, zmieniać się w co chcę, tworzyć i niszczyć całe światy ... a innym razem po prostu "budzę się" w gotowej rzeczywistości, która czasem jest bardziej rzeczywista od tej tu ... i też się zastanawiam od czego to zależy?
...od tego co było na kolację? he he

Jeśli ktoś ma jakieś wnioski na ten temat to również chętnie posłucham, bo sama póki co nie wiem jak to działa.
krytyk
CYTAT(MadziaKK @ 21.02.2015 - 10:27) *
Hej, :)