Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Kto Mi Złożyl Wczoraj Wizytę?
Forum OOBE > Park im. Roberta Monroe > Forum
anula
Bardzo jestem ciekawa, któż to wczoraj późnym wieczorem mi złozył wizytę? Nawet nie musiałam sie ani relaksować, ani koncentrowac. Wystarczyło ze polozyłam sie do łożka a tu bum! Jakiś pan sobie pozwolił na śmiałe akcje... Był to ktoś , kogo ident nie zapadł mi zbyt dobrze w pamieci... Bo powoli zaczynam rozrózniać parę osób które nałogowo mnie próbują wyszarpywać mentalnie.

dla weryfikacji spotkania odważniak może opisać spotkanie ;) Moj opis zna już Kronopio.
Noble
moze to bylem ja :) smiale akcje to cos w moim stylu :)
PiRo
Niedobrze :(
Trzeba coś z tym zrobić...
Mishah
Ale się wszyscy zazębiamy. Już od jakiegoś czasu śnią mi się osoby z forum, bo ostatnio mam sporo problemów ze strachem (od czytania nieodpowiednich, toksycznych rzeczy) i tak np. ostatnio śniło mi się jak rozmawiam z Darkiem Sugierem i on pomagał mi się uporać ze strachem, kiedy indziej śnią mi się osoby z forum i potem np. dostaję posty od tych osób. Często też spotykam się z osobami ze zlotu w snach. Jakiś schiz normalnie. Co do mnie to nie ja :p.
amen
CYTAT(Mishah @ 31.08.2007 - 13:28) *
Co do mnie to nie ja :p.

Dla niektórych pewnie byłeś głównym podejrzanym haha
To również nie ja.
Zbyszek
Raz wprawione niecne plany ozywaja w chwilach zamyslenia i w nocy - w czasie snu same sie realizuja.Cialka sa aktorami. To jest powod dlaczego ustawienia rodzinne dzialaja przez pare tygodni a zmiany nastepuja powoli .
Mishah
fakt, że od dłuższego czasu oszczędzam energię seksualną na WIELKIE podróże, więc niby mój mentalniak może szaleć, ale ja wczoraj ćwiczyłem wyciszanie umysłu, więc raz, że byłem zbyt silnie zakotwiczony w TU i TERAZ, dwa że nawet snów erotycznych nie miałem, tylko takie fajne MAGICZNE, może po tym pisaniu w poście, czy Obe to Magia?
CYTAT
Dla niektórych pewnie byłeś głównym podejrzanym haha

No właśnie, ciekawe czemu :)
anula
Mishah z kregu moich podejrzanych odpadł w przedbiegach... ;)
akurat tego jestem pewna.

Nieźle, to wedle tego co Zbyszek pisze podejrzani są wszyscy fantazjujący ;) pffffffff....
to ja już wolę nie wiedzieć. Zapytam moich NP, im ufam bardziej niż wam Panowie... :P
Mishah
CYTAT(anula @ 31.08.2007 - 14:13) *
Mishah z kregu moich podejrzanych odpadł w przedbiegach... ;)
akurat tego jestem pewna.


DLACZEGO? Myślicie, że nie dałbym rady, czy co, albo, że jestem za mało śmiały i romantyczny?!! Kurde, aż się we mnie zagotowało, na dniach wpadnę i zrobię jazdę :p
anula
yyy.... Mishah zupełnie w innym kontekscie to napisałam. Bądź co bądź juz raz mnie uraczyłes swoim pocałunkiem, wiec raczej dziwnym byłoby gdybym Cie nie rozpoznała... a w tej sytuacji mogę wykluczyć . Zresztą to co sie wydarzylo wczoraj to byla zwykła przemoc i jesli pojawi się w tym wątku moderator lub admin, to proszę o jego zamknięcie. Juz straciłam dobry humor i czuje sie zniesmaczona... :/ zmieniłam zdanie, nie chce weryfikować tego doswiadczenia, potraktuję to jako osobistą lekcję.
Mishah
Tą jazdę zrobię, temu niepoprawnemu rzecz jasna. Swoją drogą. Żeby moje ciałka nie szlały poza kontrolą trzymam tarczę ochronną. Wyobrażam sobie sferę wokół siebie i jej właściwości:
- dopóki jej nie wyłączę moje ciałka nie wyjdą poza strefę i nic niepożądanego nie wejdzie w strefę. Radzę założyć po paru dniach sama będzie się trzymać, a bajer użyteczny. POZDRO
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.