Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jestem Początkujący
Forum OOBE > Park im. Roberta Monroe > Jestem początkujący
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40
pływak
nie wiem czy to rodzaj paraliżu co kilkakrotnie przeżyłem podczas projekcji astralnej (niekoniecznie OBE!), mianowicie nie potrafiłem się przebudzić. Wiedziałem że jestem w LDku, byłem świadom tego co śnię i chciałem się wybudzić, ale coś mnie powstrzymywało z całych sił, jakby chciało mnie tam zatrzymać. Myślałem już, że po mnie, że umarłem, ale poruszyłem najpierw palcem, potem ręką i w końcu otworzyłem oczy, wtedy poczułem ulgę.
qinshy
Przy pierwszej próbie oderwania, gdy wibracje opadły pozostał paraliż. Przypomniałem sobie szybko o terminologii tego zjawiska, odczekałem chwile próbując delikatnie poruszyć dłonią aż zacznę czuć co znajduje się po nią. Pościło ;)

Paraliż to zjawisko gdy ciało zasypia a świadomość jest rozbudzona wiec moim zdaniem jest jeden rodzaj paraliżu...
Krasska
Jeszcze tak sobie przypomniałam coś, ale nie bardzo wiem jak to opisać. Chodzi mi o takie uczucie, że coś jest bardzo małe, albo bardzo duże. Tak w środku takie uczucie wielkości - nie wiem jak to inaczej nazwać. Właśnie przy usypianiu takie coś się pojawia. Może to mieć jakiś związek z oobe?
(hmm chyba jednak mało zrozumiale to napisałam :D)
set.h
CYTAT(Krasska @ 04.03.2010 - 12:30) *
Jeszcze tak sobie przypomniałam coś, ale nie bardzo wiem jak to opisać. Chodzi mi o takie uczucie, że coś jest bardzo małe, albo bardzo duże. Tak w środku takie uczucie wielkości - nie wiem jak to inaczej nazwać. Właśnie przy usypianiu takie coś się pojawia. Może to mieć jakiś związek z oobe?
(hmm chyba jednak mało zrozumiale to napisałam :D)

Nie, dobrze zrozumiałe.:D