Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pierwsze Doświadczenia
Forum OOBE > Park im. Roberta Monroe > Jestem początkujący
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Mich4
Witam!
Jestem "świeży" ale nie tylko na forum (to chyba oczywiste)
Osiągnąć stan OOBE próbuję dopiero 3 dzień, ale nie zlewajcie mnie!
Otóż dzisiejszej nocy zdarzyła się rzecz niebywała a mianowicie: obudziłem się w nocy (nie nie próbowałem 4+1) po prostu obudziłem się w nocy ale byłem okropnie wystraszony i czułem jak całe moje ciało przeszywają bardzo silne hmm jakby to powiedzieć "dreszcze"
W głowie dudnił mi natomiast dziwny dźwięk (jakby silniki statków kosmicznych, co czasami na filmach są)
Jak wspomniałem byłem przerażony trwało to ok. 1 minut, potem się z tego na chwilę "otrząsnąłem" lecz gdy powtórnie zapadałem w sen te "dreszcze" pojawiły się znowu, wtedy to zacząłem sobie w myślach tłumaczyć, iż jeśli myślę o wyjściu z ciała fiz. muszę przezwyciężyć strach (każdy strach --to w książce podaje pan Sugier) poddałem się więc temu i przezwyciężyłem swój (wydaje się - wypływający z podświadomości) strach ale za cenę - te "dreszcze także mnie opuściły
Podczas trwania tych "dreszczy" mogłem się ruszać.
W swoim życiu 2 razy dopadł mnie paraliż senny.
Z tego także wypływa moje pytanie: czy to był "wielki krok" w drodze do osiągnięcia OOBE ?

Opcja "szukaj" - no fakt, nie pomyślałem o tym, jeżeli zaśmieca forum nie mam nic przeciwko usunięciu
michu19931
Od paraliżu nie dużo brakuje do OOBE, ale nie wiem po co zakładasz temat skoro jest xxx podobnych. Polecam nauczyć się korzystać z opcji 'szukaj' Pozdrawiam
MetaPsyche
Jeśli dopiero 3 dzień próbujesz osiągnąć OBE i miałeś już wibracje to gratuluję - powinieneś stosunkowo szybko osiągnąć OBE. Co Ty nazwiesz "wielkim krokiem w drodze do osiągnięcia OBE" zależy od Ciebie, ale ja bym to zjawisko do takowych zaliczył ;] .