Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Medytacje
Forum OOBE > Park im. Roberta Monroe > Jestem początkujący
Kajetanmalyevil
Witam wszystkich mam pyt. co daja medytacje? Pomagaja jakos w wyjsciu? i jakie znacie sposoby medytowania?
Meshu
Medytacja jest od tego by uspokoić umysł i co anjważniejsze. Wyciszyć go. Ale może tez posłużyć nam by nałądować energię przez cazkry, bo i tak s umie nie mamy co robić. Ale tez może nam posłużyć do tego by wprowadzić się w stan relaku
to wszystko nam pomaga wyjść... Myśle że medyacja mopże się nam przysłużyc i to w ogromnym stopniu przy wibracjach bo podczas nich jest lęk. Dziwne uczucia i straszny lęk. Przez medytację możemy się nauczyć tez tego lęku pokonywać i wyciszac umysł i skoncentrować się na czymść, czyli w trakcie oobe, na wyjściu :P

Peace :)
Kajetanmalyevil
A jakie sa sposoby medytacji? i jak morzna naładować energię??
plantator
medytacja, to nie tylko patrzenie w ścianę, to również wnikliwa obserwacja bez utożsamiania się z tematem jak w przypadku świadomości świadka, to również wizualizacja, to również intensywne bardzo myślenie, zadawanie sobie samemu pytań, etc

Dla mnie medytacją jest chociażby spacer po lesie, górach, łąkach, jest nią też siedzenie w fotelu i palenie fajki i filozoficzne monologi z podświadomością... medytacja to szerokie pojęcie...
MetaPsyche
Polecam ŚŚ (świadomość świadka). Jak mam kłopoty z LDkami (nie chcą się załączać) to po góra 3 dniach intensywnej praktyki (ŚŚ) zawsze mi swiadomość we śnie wraca. Chociaż ostatnio nawet to nie pomaga :/

PS.
Wykonuj przy tym choćby sporadyczne TRki
Kajetanmalyevil
Wybaczcie ale dalej nierozumiem jak sie stosuje "świadomość świadka" Co mam robic? i na co czekac? jak to dziala? Czy potrzebuje rozluznienia jak przy OOBE? opiszcie co mam robic? dzieki :) i tak mi bardzo pomogliscie :D
Meshu