oobe.pl

 

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Zdrowie I Uroda Z Natury
Zielarz Gajowy
post 08.08.2016 - 13:30
Post #22


Dupa Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 6184



Domowe sposoby na pastę do zębów. Ten jest jednym z prostszych:

http://www.ekorodzice.pl/domowa-pasta-do-z...51,58,1517.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
obenautka
post 20.08.2016 - 09:37
Post #23


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 188

Notatnik


CYTAT(Pożeracz Chmur @ 29.07.2016 - 00:21) *
Nie przesadzaj z tą sodą.

W dodatku żywienie to jedno, niejeden niby och oczyszcza się i niby dba, a atmosfera w domu i w pracy dalej zakwaszona i człowiek dalej chodzi jak zatruty. Więc trzeba baczyć na to, co i po co się mówi i robi, czy każda uwaga jest słuszna i potrzebna, czy nie lepiej trochę radości i ciepła włożyć (mówię ogólnie, nie insynuuję, że u Was tego nie ma, bo nie wiem, mówię tylko na przestrogi, że o wszystko trzeba dbać, i dla innych czytelników).


Pozdrawiam.


Co do sody nie przesadzam :) Poza tym papierki lakmusowe sa w drodze.
Co do atmosfery w domu to troche sie nie zgodze. Mysle,ze wlasnie przede wszystkim osoby ktore maja tych "kwasow"w domu w nadmiarze powinny o zdrowie dbac bardziej niz ci 'zasadowi ":P
Wrocilam z cudownych wakacji i tak sobie teraz mysle,ze w moim zyciu do wymiany zostala juz tylko...lodowka.

A stres? Najlepiej pozbyc sie przyczyny a nie skutku. Wiec nie omijac chorych sytuacji zwiazanych z chorymi ludzmi tylko pozbyc sie absolutnie kontaktu z nimi.

Apropo jeszcze tematu to warto sie zaopatrzyc w wyciskarke do sokow. Wlasciwosci sokow sa nieporownywalne z sokiem z sokowirowki. Od kiedy kupilam to urzadzenie, stanelo obok expresu do kawy i jest rownie czesto uzywane.


Przy okazji ... dzis pierwszy raz podrozowalam w mikroswiecie. Wyrzucilo mnie bez mojej swiadomosci do mojej watroby a potem swiadomie udalam sie do zoladka mojego malzonka.
Choroby sa inteligentne... mam na mysli to,ze te male "istoty"( bakterie,wirusy) potrafia sie swietnie komunikowac, potrafia zartowac i przede wszystkim maja swiadomosc :) Ciekawe czy uda mi sie zweryfikowac poczynania z dzisiejszej nocy.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Dzięki obenautka za ten przydatny wpis:
Majin, Szaweł
Pavveł
post 20.08.2016 - 12:58
Post #24



*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 1966

Notatnik


Nie wiem jak to niby przeczy temu, co napisałem.

Nie zawsze ucieczka od sytuacji jest pozbyciem się przyczyny, a częściej raczej pozbyciem skutków. Potem może się okazać, że ta sama sytuacja, albo podobna, przytrafia nam się w innej konfiguracji, w innym miejscu, czasie i z innymi osobami.
Naprawianie przyczyn polega na zgłębieniu ich, a przyczynami nie są ludzie, tylko różne czynniki, jakie na nich działają, różne schematy myślowe. Jeśli coś doprowadziło do danej sytuacji i chcesz naprawić przyczynę, to trzeba zbadać co doprowadziło do danej sytuacji i dlaczego, a następnie spróbować temu zaradzić. Dopiero jak się nie da, ucieczka jest usprawiedliwiona, a człowiek dopiero wtedy (po zbadaniu i próbie naprawy, przed ucieczką) przynajmniej nie powtórzy sytuacji w innej konfiguracji w przyszłości.

A jaka jest różnica w soku z wyciskarki, a z sokowirówki? Przecież jedyna różnica chyba jest taka, że w tym drugim tnie maszyna, a w pierwszym ręcznie, zgadza się?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zielarz Gajowy
post 20.08.2016 - 17:55
Post #25


Dupa Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 6184



Wyciskarka tak jak sokowirówka jest elektryczna. Wyciskarka wyciśnie sok z ziół (pokrzywy) i masz soczek mega zdrowy a sokowirówka nie.

Sokowirówka wytwarza takie obroty, że sok przez temperaturę traci sporo właściwości. W wyciskarce sok wyciska taki ślimak, wirnik a małe obroty nie powodują utraty mocy:)



Są też wyciskarki ręczne:



Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki Zielarz Gajowy za ten przydatny wpis:
Pożeracz Chmur
obenautka
post 21.08.2016 - 08:21
Post #26


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 188

Notatnik


"Nie wiem jak to niby przeczy temu, co napisałem." Widocznie zle odebralam Twoje slowa. Wybacz,.
"Nie zawsze ucieczka od sytuacji jest pozbyciem się przyczyny"
Niczego nie pisalam o ucieczce! To,ze pozbywam sie toksycznych osob ze swojego otoczenia, nie znaczy, ze przed nimi uciekam. Wyrzucam smieci ale nie uciekam przed nimi. Ucieczce towarzyszy strach a ja raczej niczego ( poza rakiem :P ) i nikogo sie nie boje.

"Dopiero jak się nie da, ucieczka jest usprawiedliwiona"
To chyba logiczne, ze nie pozbywasz sie malzonka, przyjaciolki, wczesniej nie probujac naprawic relacji. Nie uciekam... wyrzucam.

Zebrane doswiadczenia to skarb, z perspektywy czasu...

Napisales wczesniej: "jak połykasz sodę, to sobie niszczysz żołądek"
Poprzesz te informacje jakims konkretnym linkiem, przyjmujac za pewnik, ze w nadmiarze wszystko szkodzi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki obenautka za ten przydatny wpis:
Szaweł
Lisk
post 22.08.2016 - 01:17
Post #27


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 4456

Notatnik


Odkwaszam organizm, pije lyzeczke sody oczyszczonej z woda, zmuszam tez do tego domownikow.

Picie sody nie odkwasza organizmu tylko zmniejsza zakwaszenie żołądka, dwie różne rzeczy.

Niedokwaszony żołądek nie jest w stanie strawić białek, a niestrawione białko zaczyna gnić w jelitach i wtedy zaczynają się problemy, takie cuś może doprowadzić nawet do choroby wieńcowej i zawału, więc lepiej uważaj z tą sodą bo możesz sobie zrobić krzywdę.



W 16:33 jest błąd, nie chodziło o ocet tylko o sode.
https://www.facebook.com/ukryteterapie/post...555762227996563
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki Lisk za ten przydatny wpis:
Szaweł
obenautka
post 22.08.2016 - 10:36
Post #28


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 188

Notatnik


W linku ktory podales pan Zieba napisal :
"Szklankę wody z sodą (np. płaska łyżeczka) można pić codziennie, ale… MIĘDZY POSIŁKAMI."
Nie ma tam nic na temat tego,ze soda niszczy zoladek, poza tym, nie wydaje mi sie,zeby Zieba proponowal picie sody wiedzac,ze niszczy ona cokolwiek :)

Lisku...napisales :" Picie sody nie odkwasza organizmu"a to ci dopiero kwiatek :D

Odpuscmy temat sody i mnie samej, ja jestem,ze tak powiem, przed kuracja. Sode w ostatnich miesiacach wypilam kilkanascie razy, domownicy mniej. Sam temat bardzo mnie interesuje wiec jesli macie na temat sody cos madrego do napisania to chetnie was poczytam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lisk
post 23.08.2016 - 00:45
Post #29


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 4456

Notatnik


Ja nie pisałem że nie można jej pić. Można ale tylko wtedy jak ma się zakwaszony żołądek i tylko między posiłkami, inaczej można zrobić sobie krzywdę, dlatego zapodałem ten link.
No i nie pisałem że soda niszczy żołądek tylko że go odkwasza, a odkwaszony żołądek nie trawi białek i to właśnie niestrawione białko niszczy organizm, a nie soda, więc trzeba uważać.

Soda może obniżyć kwasowość żołądka, jelit, moczu, śliny, ale krwi to raczej ci nie odkwasi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki Lisk za ten przydatny wpis:
Szaweł
Zielarz Gajowy
post 23.08.2016 - 12:10
Post #30


Dupa Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 6184



Jeżeli jednak jesteśmy w sytuacji podbramkowej i potrzebujemy szybkiego podniesienia pH proszę bardzo. Zdecydowanie jednak nie polecam stosowania sody długoterminowo jako profilaktyka. Nie ma długofalowych badań w których sprawdzone były by skutki regularnego przyjmowania sody.

Jeżeli chcesz zastosować kurację sodą pij ją tylko i wyłącznie na czczo. Popijając szklanką zwykłej wody po 20 min od wypicia sody. Rozpuszczaj wtedy sodę w gorącej wodzie zgonie z radą prof. Nieumywakina w rozmowie o sodzie w leczeniu człowieka https://www.youtube.com/watch?v=voc-yjVJFa8

http://zielonydetox.superoczyszczanie.pl/2...a-fakty-i-mity/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
obenautka
post 24.08.2016 - 13:07
Post #31


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 188

Notatnik


Nie chcialam sie wymadrzac ale do tej pory znalazlam zaledwie dwa odnosniki, ktore sugeruja picie sody- NIE na czczo. Cala reszta nakazuje wrecz picie tego, rano przed posilkiem co tez sama uskuteczniam.
Zielarz pierwszy link nie dziala, drugi poczytam potem.

Dzis jechalam autobusem w ktorym nie bylo kierowcy- w doslownym tlumaczeniu- "przenosnik ludzi ", pojazd ktorym absolutnie nikt nie kieruje. Uswiadomilo mi to jeszcze bardziej, jak daleko posunelismy sie technicznie a jednoczesnie jak gleboko, mentalnie jestesmy w ..... . szkoda.

Milego dnia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lisk
post 26.08.2016 - 23:03
Post #32


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 4456

Notatnik


Mogę o cuś zapytać? czy ta cała reszta tłumaczy dlaczego należy pić sodę na czczo, czy tylko mówi jak to robić, nie podając przy tym żadnego wytłumaczenia? Na większości stronek nie pisze jak to działa, zero konkretów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki Lisk za ten przydatny wpis:
Szaweł
obenautka
post 28.08.2016 - 11:02
Post #33


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 188

Notatnik


Kiedys trafilam na wiele stron w ktorych bylo to wyjasnione, zdaje sie, ze robili to chemicy, wiec do mnie przemowilo. Teraz sprobowalam cos wyguglowac i nie znalazlam nic na ten temat. Jestem jednak pewna,ze jesli poswiecisz tematowi wiecej czasu to znajdziesz cos na pewno.
Mam na mysli caly czas odkwaszanie organizmu.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki obenautka za ten przydatny wpis:
Szaweł
Zielarz Gajowy
post 28.08.2016 - 20:04
Post #34


Dupa Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 6184



Profilaktyka to podstawa. Czy dożyjemy 40 czy 120 lat czy więcej to jednak nie jest zbytnio od nas zależne, ale warto mieć zdrowotnego wkręta.

Dla mnie podstawą jest pozytywne nastawienie:) Bez tego nic nie zda egzaminu:) Pokrzywa, siemię lniane, propolis, pyłek kwiatowy, czystek:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lisk
post 29.08.2016 - 23:54
Post #35


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 4456

Notatnik


CYTAT(obenautka @ 28.08.2016 - 12:02) *
Kiedys trafilam na wiele stron w ktorych bylo to wyjasnione, zdaje sie, ze robili to chemicy, wiec do mnie przemowilo. Teraz sprobowalam cos wyguglowac i nie znalazlam nic na ten temat. Jestem jednak pewna,ze jesli poswiecisz tematowi wiecej czasu to znajdziesz cos na pewno.
Mam na mysli caly czas odkwaszanie organizmu.

Problem jest w tym, że wielu ludzi nie odróżnia zakwaszania organizmu od zakwaszenia żołądka. Soda nie odkwasza organizmu tylko żołądek, nawet gdybym 50 razy dziennie pił sodę to i tak to nie miałoby najmniejszego wpływu na ph krwi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki Lisk za ten przydatny wpis:
Szaweł
Lisk
post 01.09.2016 - 22:25
Post #36


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 4456

Notatnik


Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki Lisk za ten przydatny wpis:
Szaweł
Lisk
post 01.09.2016 - 22:29
Post #37


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 4456

Notatnik


Jak się nawadniać? Jaką wodę pić i ile?



Czy należy jeść jajka? Jak je przygotować i ile można zjeść na raz?



Ile razy dziennie należy zasiadać do stołu, aby coś zjeść?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki Lisk za ten przydatny wpis:
Szaweł
Zielarz Gajowy
post 12.01.2018 - 08:45
Post #38


Dupa Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 6184



Korzeń mniszka lekarskiego

skuteczniejszy od chemioterapii!


https://wolna-polska.pl/wiadomosci/korzen-m...terapii-2014-08
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zielarz Gajowy
post 12.01.2018 - 08:49
Post #39


Dupa Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 6184



Olej z czarnuszki (Nigella Sativa)

miał swoje zastosowanie już tysiące lat temu. Nazywany "złotem faraonów" m. in. dlatego, że został znaleziony w grobowcu Tutanchamona datowanego na 3300 rok p. n. e. W kulturach arabskich czarnuszka zwana jest "ziarnem błogosławieństwa". W islamie prorok Mahomet powiedział o niej, że jest to "lekarstwo na wszystkie choroby, z wyjątkiem śmierci". Wykorzystuje go m. in. medycyna muzułmańska, grecka, rzymska i Ajurweda.

Najbardziej wyjątkowymi składnikami oleju z czarnuszki są tymochinon i nigellon - substancje o bardzo silnym działaniu przeciwzapalnym, przeciwbakteryjnym, antyoksydacyjnym, przeciwhistaminowym oraz melatyna o właściwościach przeciwbólowych

Dzięki swym niezwykłym właściwościom, olej z czarnuszki można uznać za cudowny, naturalny lek:

- obniża poziom glukozy we krwi, zmniejsza odporność na insulinę, symuluje regenerację komórek beta w trzustce u chorych na cukrzycę;

- wspomaga górne drogi oddechowe, bardzo pomocny w walce z astmą i zapaleniem oskrzeli, ma właściwości rozszerzające oskrzela;

- zapobiega przeziębieniom, grypie, zapaleniom gardła i migdałków oraz łagodzi ich objawy;

- skutecznie łagodzi objawy alergii, jest przeciwhistaminowy;
wspomaga działanie układu sercowo-naczyniowego, obniża ciśnienie, dzięki zawartości fitosteroli pozytywnie wpływa na profil lipidowy zmniejszając tym samym ryzyko miażdżycy;

- reguluje pracę wątroby i nerek, odtruwa, leczy wrzody żołądka;

- wzmacnia układ immunologiczny;

- posiada właściwości przeciwdrgawkowe. U chorych na padaczkę (odpornych na konwencjonalne leczenie) znacznie zmniejsza się aktywność, siła i częstotliwość napadów;

- pomocny przy stanach zapalnych stawów, a także reumatyzmie;

- naturalnie uśmierza bóle: zębów, kręgosłupa, głowy i mięśni;

- reguluje miesiączkowanie;

- przyczynia się do zwiększenia produkcji mleka (u młodych matek);

- łagodzi skurcze mięśni;

- zabija bakterie nawet te odporne na antybiotyki, jak: MRSA (gronkowiec złocisty oporny na metycylinę);

- leczy zatrucia po użyciu broni chemicznej, łagodzi objawy oddechowe takie jak świszczący oddech czy bóle w klatce piersiowej;

- hamuje rozwój wzrostu raka jelita grubego bez skutków ubocznych;

- wspomaga regenerację organów;

- pomocny w terapii i leczeniu uzależnienia od opiatów;

- uspokaja, wycisza, zwiększa odporność na stresy oraz pomaga w walce z bezsennością (stosuje się łyżeczkę oleju 1-2h przed snem).

Stosowany zewnętrznie:

- chroni przed poparzeniem słonecznym;

- przyspiesza gojenie się ran;

- wygładza skórę;

- łagodzi wszelkie zapalenia skórne i reakcje alergiczne na skórze: pomocny w walce z łuszczycą, egzemą, atopowym zapaleniem skóry i pokrzywką;

- zwalcza brodawki;

- pomocny przy zwalczaniu trądziku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zielarz Gajowy
post 12.01.2018 - 11:48
Post #40


Dupa Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 6184



Polacy to najbardziej uzależniony naród od suplementacji dietowej:) Naród lekomanów.

72 proc. Polaków zażywa suplementy diety

http://www.pap.pl/aktualnosci/news,830715,...enty-diety.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Isabel Martin
post 12.01.2018 - 14:05
Post #41


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 1013

Notatnik


CYTAT(Zielarz Gajowy @ 12.01.2018 - 11:48) *
Polacy to najbardziej uzależniony naród od suplementacji dietowej:) Naród lekomanów.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki Isabel Martin za ten przydatny wpis:
Zielarz Gájowy
Zielarz Gajowy
post 12.01.2018 - 14:39
Post #42


Dupa Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 6184



Ściema to jakaś:) Połykasz tabletkę i masz oobe? Haha

Korzeń snów chyba lepszy?

Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic

 

Wersja Lo-Fi OOBE Porady Roberta Monroe Porady Brucea Moena Porady Darka Sugiera Kontakt Park