oobe.pl

 

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Technika Przy Zasypianiu!
asto
post 03.11.2010 - 15:38
Post #43


Gość Rodziny
*
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 2



ja wlasnie nie mam z tym aż takiego problemu jak puzon, ja nie wiem kiedy wpadam w trans.
Dochodzę do takiego mometu ze czuje sie zupełnie luźno, nie czuje mięśni itp, jak rozpoznać trans?

a i jeszcze przy liczeniu od 100 do 0 to przeszkadza to ze jak patrze na te liczby to sobie w myślach powtarzam pokolei? "sto, dziewięćdziesiąt dziewięć, dziewięćdziesiąt osiem... itd ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amras84
post 03.11.2010 - 16:05
Post #44


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 238

Notatnik


CYTAT(asto @ 03.11.2010 - 15:38) *
a i jeszcze przy liczeniu od 100 do 0 to przeszkadza to ze jak patrze na te liczby to sobie w myślach powtarzam pokolei? "sto, dziewięćdziesiąt dziewięć, dziewięćdziesiąt osiem... itd ?

Nie, nie przeszkadza to w rozluźnieniu i oczyszczeniu umysłu z błąkających się myśli. Umysł jest maksymalnie skupiony wyłącznie na tej jednej rzeczy. Jeśli jednak masz obawy to zamiast odliczania stosuj obserwację oddechu. Działa to w identyczny sposób a umysł jest całkowicie wolny od jakichkolwiek powierzchownych myśli.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Dzięki Amras84 za ten przydatny wpis:
klucznik, liki
asto
post 03.11.2010 - 16:08
Post #45


Gość Rodziny
*
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 2



aha a odstęp między liczbami to jedna sekunda albo 1 oddech?

powiedzcie mi jeszcze jak rozpoznać czy wszedlem w trans... bo miewam z tyym problemy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki asto za ten przydatny wpis:
klucznik
liki
post 03.11.2010 - 21:03
Post #46


Gość Rodziny
*
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 3

Notatnik


Ja też zasypiam podczas relaksacji, albo raczej jak już ciało zaczyna zasypiać to po chwili odpływam ale tylko na chwilę i budzą mnie silne wibracje czasem coś jak lekkie drgania przechodzące z dołu do góry a czasem cały się trzęsę niestety na tym się kończy-wybudzam się do końca :( ale nie zamierzam się poddawać dziś kolejne 4+1 a przed snem medytacja :) Pozdrowienia dla wszystkich podróżników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki liki za ten przydatny wpis:
klucznik
puzon
post 04.11.2010 - 11:31
Post #47


Znajomy Rodziny
****
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 8



No więc dziś nie zasnąłem przy relaksacji ale zasnąłem podczas odliczania ;). Hmm może wszystko dlatego, że robię to w pozycji do zasypiania (na boku) i szybko przez to zasypiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki puzon za ten przydatny wpis:
klucznik
asto
post 04.11.2010 - 11:44
Post #48


Gość Rodziny
*
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 2



ja dzisiaj probowalem. tem sposob z otwieraniem oczu, ale po prostu ja mam jakis problem, w ciemnosci kompletnie sie tego boje, niew iem dalczego boje sie ze cos mi sie pokarze przede mną.
Kiedys na innym forum czytalem ze typka doswiadczyła paralizu sennego i przez to widziala jakąś starą babę u siebie w pokoju.
Mi sie wydaje ze ja po prostu za bardzo ciemnosci sie boje :D
ale jak dzisiaj probowalem LD pod koniec i miałem sen ktory bardzo dobrze pamietam, wyjątkowo bo dawno tak dobrze nie pamietalem to moze jakiś mały postęp jest:D?
ale starowac nie moglem tym snem był nawet moment ze wiedzialem ze to sen ale szybko to minęło :/ chociaz bawilem sie dobrze w tym śnie, kradlem policyjne samochody, fajną dziewczyne poznałem w szpitalu/sanatorium, tyle ze gdybym mogl CAŁKOWICIE sterowac to inaczej ten sen troche by wygladal :P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki asto za ten przydatny wpis:
klucznik
Zielarz Gajowy
post 04.11.2010 - 13:58
Post #49


Dupa Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 6184



Puzon i asto pocieszę Was...nigdy nie wyjdziecie z ciała:) (chyba, że na stare lata w naturalny sposób:)

...wyciszcie się i nie zdawajcie codziennych relacji jak dzieci, które po powrocie z przedszkola pokazują mamusi co dzisiaj narysowały.

:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puzon
post 04.11.2010 - 14:10
Post #50


Znajomy Rodziny
****
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 8



Tak Zielarz pocieszyłeś mnie i wezmę to sobie do serca :)
Pisze tu tylko po to by ktoś mógł zweryfikować co robię źle :D ale to tak na marginesie ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
asto
post 04.11.2010 - 14:17
Post #51


Gość Rodziny
*
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 2



j/ puzon

i
jesli chodzi o mnie to wyjde z ciała i to w jak najszybszym czasie. Jestem ambitny i uwazam ze w czasie mozna dojsc do wszystkiego a jeśli OOBE teoretycznie mogą osiągnąć wszyscy ludzie to ja też.
Ja mam moze jakis plus, bo mam kolege z reala ktory podróżuje astralnie, on zawsze moze mi cos pomoc, podpowiedzieć, troche inaczej jest to niż na forum.

to ja moze powtórzę jedno pytanie na ktore nie dostałem odpowiedzi i ktore jest dla mnie ciekawe.
Jak poznać ze weszło się już w trans B-) ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mefik
post 04.11.2010 - 15:08
Post #52


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 65

Notatnik


asto, jak będziesz w odmiennym stanie świadomości, twoje ciało fizyczne stanie się dla Ciebie totalnie obojętne. Puls przyspieszy i może zrobić Ci się dziwnie gorąco w klatce piersiowej. Później wpadasz w paraliż, który często pojawia się wraz z wibracjami. Uwierz wtedy nie będziesz musiał zastanawiać się czy jesteś gotów na wyjście czy nie po prostu to zrobisz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
asto
post 04.11.2010 - 15:23
Post #53


Gość Rodziny
*
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 2



Dzięki za opis. Myślę, że z czasem do tego dojdę.

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EverDream
post 04.11.2010 - 20:06
Post #54


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 67

Notatnik


Mam problem też z tym odliczaniem. Gdy odliczam już dłuższy czas, najczęściej gdy już drugi raz odliczam od 100 do 0. Dzieją się ze mną dziwne rzeczy. Na przykład, jestem przy 78 i czuję taki przeskok świadomości i jestem już przy 54. Czuję też jakby coś we mnie drgneło. A po paru takich przeskokach świadomości zawsze zasypiam.

Mógłby mi ktoś coś na to poradzić? Pojęcia nie mam jak temu zaradzić, albo to jakoś wykorzystać na swoją stronę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Freddy K
post 04.11.2010 - 20:46
Post #55


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 310

Notatnik


Możesz wykorzystać te przeskoki w celu pogłębieniu stanu relaksu. Możesz też olać liczenie. Ono się przydaje przy wchodzeniu w głęboki trans, a OBE pojawia się już przy rytmie alfa, a to oznacza, że nie trzeba spowalniać fal do theta. Więc wystarczy kilkanaście minut na relaks, nie dłużej jednak niż godzinę. Jeśli w tym czasie nie uda Ci się OBE, spróbuj zasnąć i wypróbować popularną technikę 4+1.

Zamiast liczenia możesz stosować koncentrowanie się na oddychaniu. Gdy poczujesz, że jesteś śpiący albo gdy zaczniesz mieć przeskoki, i gdy zaczniesz widzieć omamy hipnagogiczne, kopulastą czerń 3D - obserwuj wtedy biernie i nie skupiać uwagi na hipnagogach. Postaraj się utrzymać ten stan pomiędzy świadomością i snem, z lekkim przesunięciem w stronę snu (inaczej się zmęczysz, a wtedy zaśniesz bez świadomości). Po prostu pozwól sobie świadomie zasnąć. W momencie gdy poczujesz, że się zapadasz, albo gdy pojawią się wibracje (Twoje ciało będzie wtedy w paraliżu) wyraź wolę wyjścia z ciała, spróbuj poruszyć ręka, nogą albo się wyturlaj, tak jak to robił Robert Monroe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Dzięki Freddy K za ten przydatny wpis:
EverDream, liki, Mefik
EverDream
post 04.11.2010 - 21:05
Post #56


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 67

Notatnik


Dzieki wielkie Freddy za cenne wskazówki. Z pewnością je dzisiaj wykorzystam ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mefik
post 05.11.2010 - 10:44
Post #57


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 65

Notatnik


CYTAT(EverDream @ 04.11.2010 - 20:06) *
Mam problem też z tym odliczaniem. Gdy odliczam już dłuższy czas, najczęściej gdy już drugi raz odliczam od 100 do 0. Dzieją się ze mną dziwne rzeczy. Na przykład, jestem przy 78 i czuję taki przeskok świadomości i jestem już przy 54. Czuję też jakby coś we mnie drgneło. A po paru takich przeskokach świadomości zawsze zasypiam.

Mógłby mi ktoś coś na to poradzić? Pojęcia nie mam jak temu zaradzić, albo to jakoś wykorzystać na swoją stronę.


Jak dla mnie, to nie są przeskoki tylko utrata świadomości, a co za tym idzie jak tylko zauważysz lukę w liczeniu, powinnaś zacząć liczyć od nowa. Fredy ma rację, że nie trzeba spowalniać fali do fal Theta, ale uwierz mi , że im głębiej tym większa świadomość i tym większe dostrojenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EverDream
post 05.11.2010 - 14:42
Post #58


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 67

Notatnik


Mefik... też dzięki ci za wskazówki, ale ja facet jestem. Więc ,,powinienem'', a nie ,,powinnam'' :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mefik
post 05.11.2010 - 14:45
Post #59


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 65

Notatnik


CYTAT(EverDream @ 05.11.2010 - 14:42) *
Mefik... też dzieki ci za wskazówki, ale ja facet jestem. Więc ,,powinienem'', a nie ,,powinnam'' :)


Hehe sorki, zobaczyłem na avatarku kobietę i od razu mózg przypisał daną etykietkę :P.To tylko dowodzi jak często możemy się na nim zawieść :). Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abi
post 06.11.2010 - 15:23
Post #60


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 40



Jeżeli masz problem z zasypianiem i relaksem polecam zrobic tak.

Idz spac, zasnij i obudz sie za 10 , 15 minut (budzik)
Wstan na chwile (np napic sie czegos, poprostu 3 minuty aktywnosci)
Wroc do lozka, lez na plecach, relaksuj sie z otwartymi oczami. Kiedy poczujesz zmeczenie, powoli je zamknij koncentrujac sie na odczuciach odplywania, wrazenia kolysania itp.
POtem nadchodzi paraliz!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4 Dzięki Abi za ten przydatny wpis:
EverDream, liki, Mefik, puzon
puzon
post 06.11.2010 - 15:32
Post #61


Znajomy Rodziny
****
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 8



^ hmm spróbować warto :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki puzon za ten przydatny wpis:
klucznik
Zielarz Gajowy
post 07.11.2010 - 10:40
Post #62


Dupa Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 6184



Jeżeli chodzi o relaksik to może warto poczytać jakieś lektury?

http://allegro.pl/t-kulmatycki-joga-nidra-...1307789946.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1 Dzięki Zielarz Gajowy za ten przydatny wpis:
klucznik
Abi
post 07.11.2010 - 17:38
Post #63


Dusza Towarzystwa
*******
Grupa: Podróżnicy
Punkty prestiżu: 40



Najwazniejsze jest pierwsze osiagniecie OOBe czy paralizu, potem zapamietujemy jak to jest i latwiej nam to osiagnac!! Wysokich lotów!! Ja dzis mam zamiar polatac:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic

 

Wersja Lo-Fi OOBE Porady Roberta Monroe Porady Brucea Moena Porady Darka Sugiera Kontakt Park