oobe.pl

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Ciemność Widze :), Proszę o porade
Dorian
post 27.12.2018 - 13:06
Post #1

Gość Rodziny
*
Grupa: Podróżnicy

Witam jestem początkujący w temacie oobe. Ćwiczę nieregularnie (jak mi się zachce) od kilku miesięcy. Ogarnąłem ze najlepszym sposobem dla mnie na wyjście jest to ze świadomego snu (miewam je dość czesto) po odzyskaniu świadomości we śnie wyrażam intencje opuszczenia ciała i tak :

Za pierwszym razem odrazu znalazłem się nad łóżkiem. Obraz mało stabilny (jakby kablówka źle odbierala) i do tego głośny dźwięk takich mocnych częstotliwości. Obejrzałem się za siebie i widziałem siebie leżącego na łóżku. Poza mną dookoła ciemność.

Za drugim razem też te częstotliwości i dookoła tylko ciemność.

Wczoraj obudziłem się z mocnymi wibracjami i spróbowałem wyturlac się z ciala. Odrazu unioslem się ku górze. Pierwszy raz była głucha cisza. Zacząłem sie rozgladac ale znowu wszędzie ciemność. Stwierdziłem że może trzeba jakos "otworzyć oczy" i tak też zrobiłem, tyle że otworzyłem te fizyczne i byłem już sprowrotem w ciele.

Moje pytanie brzmi : Czy to normalne że nie widzę nic prócz ciemności ? Może powinienem spróbować gdzieś się przemieścić ? Nigdy nie trwa to zbyt długo ale może macie dla mnie jakieś wskazówki na przyszlosc gdy będę potrafił utrzymać to dłużej.

Dziękuję i pozdrawiam
Go to the top of the page

+Quote Post
MarcinM
post 27.12.2018 - 13:20
Post #2

Dusza Towarzystwa
Punkty prestiżu: 142

Notatnik

To jest typowe, ja mimo lat wychodzenia tez czesto wychodzę do ciemnosci, warto wtedy trzeć oczy na lepsze dostrojenie to słynna metoda.

+Quote Post
Negai1
post 08.01.2019 - 20:34
Post #3

Dusza Towarzystwa
Punkty prestiżu: 182

Notatnik