|
|
Hello , Witam :) nie mialem LD od ok. pol roku , a tu nagle .... proboje wlaczyc swiatlo i sie nie wlacza (jest to moj "kod" dzieki kt orientuje sie ze to sen) tak wiec zorientowalem sie ze chyba snie i dla pewnosci podlecialem do okna i przeszedlem przez szybe, stanalem na parapecie i sie rozgladam. Tam gdzie powinien byc inny Blok nie bylo nic tylko w oddali (nie-za-daleko) widzialem drzewa (bylo dosc ciemno i blyskaly jakies swiatla jak gwiazdy) drugi raz sie "obudzilem" we snie i patrze na sciane a tam z dziesiec "zamordowanych" komarow , chcialem przejsc przez sciane (do sasiadki :) ale niestesty sie nie udalo , po chwili obudzilem sie rzeczywiscie :/ |