Satan666's Notatnik


oobe.pl

 

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

entry 21.02.2011 - 12:58
Dusza ------ myśl

Inne dusze ------ myśli tworzone nieświadomie

entry 28.10.2010 - 22:26
Od wieków ludzie chcą poznać własne granice, albo przynajmniej oszacować gdzie one się znajdują. I to i to jest ciężko uczynić. Czasem zazdroszczę ludziom którzy podróżują po całym świecie. Zbierają wiele doświadczenia bawiąc się przy tym świetnie. Niektórzy wyjeżdżają gdzieś daleko i potem wracają żeby pokazać iż są lepsi od innych. Niestety(dla nich) wszyscy ludzie są równi tylko się czymś wyróżniają. Właśnie, jak to jest że jesteśmy tacy sami a jednocześnie inni. To jest wielka tajemnica życia. Całe życie składa się z wielu tajemnic. Jest jak gra komputerowa, w której mamy do wykonania misję. Czym jest zło? Jest to wynik tego co ludzie zrobili dla siebie samych. Ale zaraz, przecież ludzie z natury są dobrzy. Jest to argument do tezy, iż kierują nami różne siły. Niekiedy nie możemy ich kontrolować i wtedy dzieją się różne złe rzeczy. W takim wypadku musimy szukać pomocy gdziekolwiek. Najlepiej chyba u egzorcystów bo są darmowi i raczej nie oszukują. Tak wiec powracając do tematu granic, gdzie one są? Mi się wydaje że nie chodzi tu o znalezienie granic ale o dochodzenie do nich. Jeżeli chodzi o granice to zawsze przypomina mi się Bruce Lee. Dla niego najważniejsze było kung fu. I tu nie chodzi mi o sztukę walki. Bo kung fu to nie jest sztuka walki ale sztuka dochodzenia do perfekcji w każdej czynności jaka jest możliwa. Bruce doszedł w tym co robił baaaaardzo wysoko. Łączył ze sobą wszystkie style jakie znał, a znał ich naprawdę sporo. Niewątpliwie był absolutnym geniuszem. Kiedy chcemy obejrzeć realistyczny, bez efektów specjalnych film to włączmy sobie jakiś z udziałem Bruce´a. Nie walczył na ringu bo nie chciał. Być może przegrałby z dzisiejszymi mistrzami mma. Jednak na ulicy byłby najlepszy dzieki swojego jeet kune do. Na ulicy jest o wiele szersze pole manewru niż na ringu. Każdy mistrz krav magi powie wam, że na początku przy słabych umiejetnościach jesteśmy praktycznie bez szans z kimś kto walczy na ringu albo ma nóż. Jednak z czasem nasze szanse rosną a po jakimś czasie bedziemy lepsi.

entry 28.10.2010 - 21:54
Moje życie było bardzo niepoukładane. Od małego byłem wielkim fanem Mika Tysona. M.in. dzięki niemu zaczęły interesować mnie sztuki walki. Kiedy dziś oglądam walki Tysona, Hollifielda, Jasona Juniora, Gołoty i wielu innych, to żałuję że dzisiejszy boks tak zeszedł na psy. Nie mówię że bokserzy są źli czy coś. Bracia Kliczko już długo panują w królewskiej kategorii. W tamtych czasach straciliby pasy o wiele szybciej. Mamy Tomka Adamka który chce coś zawalczyć w tej kategorii. No nie wiem nie wiem... W każdym bądź razie na pewno nie bd lepszy od Andrzeja Gołoty z czasów swojej świetności. W ogóle nie mam pojęcia co się dzieje ze sportami walki. Jakim cudem taki Pudzian chce być mistrzem świata w mma to nie mam pojęcia, ale niech walczy. Życzę mu jak najlepiej chociaż wolałem go jako strongmana. Teraz w ogóle zrobi się głośno o polakach. Włodarczyk ma pas wbc w półciężkiej, cała półciężka jest obsadzona polakami. Aż chce się krzyknąć do boju panowie!:) Wracając do mma w polsce, najprężniej rozwijającą się formułą jest oczywiście ksw. Jestem ciekaw czy kiedykolwiek dojdzie do walki pudzian-nastula. Będę ją obstawiał dopiero wtedy jak do niej dojdzie, chociaż szczerze chciałbym żeby wygrało prawdziwe mma a nie zdychające po 1 rundzie. Wiem że ja nie dowiedziałbym się na ile starczy mi kondycji w walce z byle kim w mma bo bym leżał na deskach ale jeżeli ktoś walczy na ksw to musi mieć dobrą formę i kogo to obchodzi ile kto napchał w siebie koksu. Siła to nie wszystko. Ale drogi Tomku Adamku, musisz być jeszcze trochę silniejszy zanim staniesz do walki z którymś z braci Kliczko, bo szkoda by było zmarnowanej okazji. I tak oto przegadałem, własciwie przepisałem, kawał czasu. Ale to i tak garstka tego co mógłbym napisać xD wiecie czemu interesuję się oobe? Bo pozwala się rozwijać. Człowiek może się rozwijać w nieskończoność i to jest w tym wszystkim najlepsze. Tak więc 3majcie się wszyscy i do usłyszenia(przeczytania) ;)

entry 28.10.2010 - 20:59
Witam all. Nazywam się...nie powiem jak xp Oobe interesuję się od kiedy usłyszałem tą nazwę. Oprócz tego interesują mnie też sztuki walki. Pozdrawiam wszystkich oobeowców ;)

Nie chcę dochodzić do oobe na siłę. Chcę się dobrze bawić i rozwijać. Wielu chrześcijan uzna mnie za grzesznika. Jeżeli tak to niech się zastanowią czy sami mają prawo nazywać się chrześcijanami. Nie można dochodzić do oobe na siłę, ponieważ chodzi tu o doświadczenie. Wszystkie tajemnice będę zapisywał w tym notatniku. Tak więc czas ruszyć w drogę pełną przygód;)