Shinya's Notatnik


oobe.pl

 

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

entry 08.05.2009 - 16:00
Witam. Nie dawno doświadczyłam swojego pierwszego LD. Bylo to mniejwiecej tak. Polozylam sie spac. Chcialam osiagnac OOBE, za pomoca metody 4+1. Po 4 godzinach snu obudzil mnie budzik. Poczekalam jeszcze chwilke, ale pozniej dalam sobie spokoj, poniewaz okrutnie zachcialo mi sie spac. Pomyslalam wtedy, ze moze by tak male LD? Zrobilam kilka TR po czym powoli zasnelam. W pewnym momencie (we snie) znow przeprowadzilam TR. Patrzę, pięknie mi ręka w rękę weszła. Cóż, nie dałam się ponieść emocjom i panowałam nad nimi (nie podniecałam sie tym za bardzo, bo wiedzialam, ze moge doprowadzic do tego, ze sie obudze ze snu. tak na marginesie, cieszylam sie tym co zaszlo dopiero jak sie obudzilam). Porozgladalam sie troche, po czym chcialam zobaczyc pewna osobe. Cóż, wyglada na to, ze zaczelam tracic kontrole, bo nic z tego nie wyszlo. Polazilam jeszcze troche i zupelnie stracilam kontrole nad snem. Cóz, to by bylo na tyle. Myslalam, ze trzeba sporo trenowac, przed LD, a tu prosze jaka niespodzianka.

 
Mój obraz