|
|
No tak tylko ja to potrafie... nastawic sobie budzik prawdopodobnie wyłączyć go w nocy jak zadzwonił i zasnąć znowu.... Nawet tego nie pamiętam :( Za to rano jak się relaksowałam czółam dziwne wibracje ;] hmm zobaczymy co będzie dalej
Coś nie pisałam przez kilka dni, bo w sumie nie mam o czym pisać. Czwicze releksacje i dochodze do wniosku że wcale nie jest to takie trudne. Dziś w nocy chce spróbować metody 4 plus 1. Chociaż po wypowiedziach niektórych forumowiczów.... No cóż mam nadzieje że w moim przypadku będzie skuteczna, chociaż wcale nie chce mi się budzić o 4 w nocy :) No ale cóż.... jutro notka z opisem tego co wyszło :D
Hmm nie wiem za bardzo co napisać w tym pierwszym wpisie. O OOBE słyszełam już jakiś czas temu. W mojej przeszłości zdarzyło się kilka rzeczy któe trudno było mi potem wyjaśnić. Czemu chce się to robić? Pewnie dlatego, że zawsze fascynowały mnie tego typu tematy, chce być wyjątkowa... chciałabym wrszcie potrafić coś więcej niż moi rówieśnicy (mam 15 lat). Chociarz boje się, że może być trudniej niż myśle :( Ale cóż, zalerzy mi na przeżyciu tej "przygody" zobaczymy jak się losy potoczą.
|