Virek's Notatnik


oobe.pl

 

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

entry 18.09.2011 - 01:40
Trochę czasu mnie tu nie było. Zaniechałem wszelkich prób. Nie starałem się i nic w zasadzie nie robiłem.
O dziwo w tym czasie (a nadmienić trzeba, że było to parę ładnych lat) kilka rzeczy się wydarzyło.
Otóż. Miałem 2 spontaniczne LD. To dziwne, że jak się staram, to nie wychodzi. A jak mam to gdzieś, to się udaje...
I parokrotnie miałem wibrację i uczucie przebywania w jakby pustce. Nie wiem jak to wyjaśnić. Czułem, że nie leżę w łóżku, a jakby unoszę się w pozycji pionowej w swoistym niebycie.

W każdym razie ostatnio miałem wibrację, już nawet nie pamiętam czy celowe, czy nie. I zainteresowałem się tematem na nowo.
Zobaczymy jak długo wytrwam. :)

entry 24.01.2008 - 19:45
No znowu się nie udało. Nie obudziłem się, sądze że nie świadomie wyłączyłem budzik jak zadzwonił. Mam już dość spore opuźnienie. Jestem na 3 zadaniu a na E-mailu mam już 5.
Musze się wziąść w garść. Dzisiaj oklejna próba.

entry 23.01.2008 - 16:37
Przykro mi stwierdzić, ale wczorajsza próba okazała sie fiaskiem.
Źle obliczyłem wszystko i czasu mi zabrakło.
To nic spróbuje dzisiaj. Będe miał tylko niewielkie opuźnienie.

entry 22.01.2008 - 23:35
No więc dostałem wreszcie jakiś konkretny zasób inforamcji.
Metoda 4+1 to jest to. Będe musiał się jej nauczyć. Dzisija 1 próba - mam nadzieje na rezultaty...
No w końcu robie co mi mówią. Musze jeszcze wysłuchać "Trening relaksacyjny Jacobsona" i jestem gotowy. Najlepiej będzie jeżeli od razu się do tego zabiore.

Do następnej notatki
Virek

entry 21.01.2008 - 15:25
No więc poczytalem sobie troche o "Autosugestji do podswiadomości" i zadziałało. Powiedziałem sobie, że będe budził się po każdym śnie i obudze się o godzinia 6.00. Tak się też stało, lecz nie pamiętam moich snów :(. Chyba będe musiał dopracować to trochę :P

Do następnego razu
Pozdro