|
|
ech, znowu to samo:( kolejny raz zasnalem wykonujac technike 4+1:( normalnie nie moge z tym zasypianiem :/ probuje dalej ale powoli zaczynam sie zastanawiac czy to technika dla mnie. ale nie poddaje sie kto wie moze kolejnym razem?:)
dzisiaj kolejny dzien kursu. poniewaz wczesniej trenowalem juz wizualizacje miedzy innymi wlasnie z cytryna :D jak to jest opisane w zadaniu 4 postanowilem odpuscic sobie to cwiczenie chociaz ciagle zastanawialem sie nad technika 4+1. i stalo sie poszedlem spac obudzilem sie moze troche pozniej niz bylo to zaplanowane;] ale kladac sie z powrotem do lozka przypomnialem sobie o tym cwiczeniu. zaczalem postepowac zgodnie ze wskazowkami -wpatrywanie sie w punkt i 2-3 sekundy letargu i tak ciagle. nagle zasnalem i w trakcie snu zorientowalem sie ze to sen :)trwal on jednak krotko:( przebudzilem sie lecz po chwili znowu przysnalem i znowu swiadomy sen w innej scenerii lecz znow bardzo krotki:( w jednym z nich pomyzlalem ze moze uda mi sie wyjsc z ciala przez ld;] juz czytalem o tej technice. "potrzebny mi jakis wstrzas"-pomyslalem . nagle przede mna ukazal sie jadacy samochod;] nietrudno zgadnac co zrobilem :D ale tylko poczulem mocne szarpniecie znalazlem sie kilka metrow nad ta ulica i to niestety wszystko co osiagnalem tym sposobem:( ale nie poddaje sie :D musze przyznac ze nie jest zle a mam nadzieje ze bedzie jeszcze lepiej :) ps. ale uczucie bo uderzeniu samochodu bylo calkiem calkiem jakbym sie rozpadl i zlozyl na nowo tylko ze wyzej :D
Oobe zainteresowałem sie kilka lat temu zafascynowala mnie mozliwosc wyjscia poza ciało fizyczne:) przez pewien okres staralem sie osiagnac oobe jednak bez skutku. Zawsze nie przekraczalem granicy wibracji:( Mam nadzieje że ten kurs przybliży mnie do wyjścia poza ciało:)
|