MarcinM's Notatnik


oobe.pl

 

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

entry 30.09.2019 - 14:38
Perazyna zaczęła działać coraz słabiej. Wróciły moje nocne paranoje objawiające sie między innymi snami polegajacymi na kłótniach z innymi ludźmi. Podczas ostatniej wizyty u psychiatry, lekarz kazał mi brać podwójną dawkę leku. Oczywiśćie nie dowiedziałem się nic nowego na temat mojego schorzenia. Kobieta poleciła jedynie psychoterapię jako dobre narzędzie do walki z problemami psychicznymi. Niestety przy dwóch tabletkach na noc prawie nie pamiętam snów. Medykamenty zażywane na noc, tworzą u mnie zmęczenie także za dnia. Sytuacja ta utrudnia mi życie. Czuję się zmęczony, przez co coraz ciężej znosić mi trudy ćwiczeń na siłowni.



Ostatnio zachlałem. Przyjechał dobry kolega z zagranicy. Długo opierałem się jego namowom, lecz koniec końców uległem. Następnego dnia gryzło mnie sumienie. Sama faza średnio mi sie podobała. Przyjaciel tradycyjnie nie stronił od rasistowskich tekstów co mocno mnie zniesmaczyło. Najgorze było jednak spotkanie tych wszystkich " dziwnych" ludzi z osiedla. Mija tydzien od tego zdarzenia a mi ponownie chce sie pić. Wiąże się to zapewne z moim nocnym wyjazdem w góry

 
« Następny starszy · MarcinM's Notatnik · Następny nowszy »
 
Mój obraz