Właśnie. Dwa lata pierdzenia przeżyłes i myślisz, żeś bonzo bo ci nie wyszło;) Ja się kurwa licząc całościowo ok 7 lat kurwa trułem chłopie z tym jebanym oobe, zanim znalazłem inną ścieżkę od Tam a ty se przykimałeś o 4-tej w nocy parę razy i myślisz, że Jezus jesteś i w pretensjach że nic nie ma... Twoje dwa lata a moje siedem, weź sobie obczaj moją desperację i przez przypadek zupełny to odkryłem, jakbym więcej gadał z wiarą i pisał o najmniejszej głupocie i o tym co robię, nawet o czym myślę jak sram, to już dawno bym latał, psia jego...
I też tu pisałem, że może ściemniają, że to gówno warte, że to schizy we łbie - poszukaj a znajdziesz co pisałem. To nie sekta by udawać, pewnie, że niektórzy mogą ściemniać, ale ciebie ma to walić co inni piszą. Tu nie ma nagród za wyjścia ani zapisów, wypisów, medali i kieszonkowego...
Grupa: Podróżnicy
Postów: 226
Dołączył: 07.06.2007
Nr użytkownika: 1274
Dziwne że tak dużo próbowałeś, a Ci się nie udało ;/ Ale jestem pod wrażeniem bo ja próbuje OBE od 2 lat i przez te 2 lata 4 razy próbowałem 4+1 i 3 razy miałem efekt a raj prawie wyszedłem tylko siostra mnie wybudziła -.- Wg. powinieneś się skonsultować z jakimś prosem, bo jest coś nie tak jak już tak długi czas próbujesz a nie masz żadnego efektu -.-