Coś nie pisałam przez kilka dni, bo w sumie nie mam o czym pisać. Czwicze releksacje i dochodze do wniosku że wcale nie jest to takie trudne. Dziś w nocy chce spróbować metody 4 plus 1. Chociaż po wypowiedziach niektórych forumowiczów.... No cóż mam nadzieje że w moim przypadku będzie skuteczna, chociaż wcale nie chce mi się budzić o 4 w nocy :) No ale cóż.... jutro notka z opisem tego co wyszło :D
Powered by IP.Blog
© Invision Power Services